zondag 9 november 2014

mijn nieuwe creatieve plannen!

 

Illustraties van Amy van Luijk


Ook al werken we op de 101redactie nog, tot eind november, 
aan een mooi laatste nummer van 101. 
Mijn nieuwe plannen staan te trappelen van ongeduld... 
Ik heb zin in de tijd die gaat komen!

Begrijp me goed: 101Woonideeën zou niet mogen stoppen. 
Maar ik ben dankbaar dat ik de allerleukste baan heb mogen hebben 
die ik me kon wensen:
artdirector van dit creatieve woonblad. 

De afgelopen 4,5 jaar ben ik de motor van het blog en de social media 
van 101Woonideeën geweest. Met heel veel plezier heb ik dat in 
de avonduren gedaan, naast mijn werk als artdirector.

Lieve mensen, het is nu tijd om dat niet meer alleen in de avonduren 
te doen. Ik ga ervoor! Ik ga een nieuw blog starten waarop 
Ik twee blogs ga combineren: dit persoonlijke 
illustratieblog 'Vlinspiratie' en het blog van 101Woonideeën.

Een nieuw blog wat een Nederlands platform moet gaan worden voor 
creativiteit; illustraties, creatieve blogs én handmade producten en ontwerpen.

Het Papier Atelier dat ik organiseer tijdens het webshopevent 
Flavourites Live, is een eerste start voor mijn nieuwe, spannende plannen. 
Ik hoop je daar te zien!


Lees hier verder over de workhops in het Papier Atelier










Geen opmerkingen:

Een reactie posten